R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lupus1999 »

Så er det vind eller forsvind i forhold til guldet.!

Uafgjort, så bliver det svært.

Nu mere kampen i mandags er kommet på afstand, så er jeg kommet frem til at vi umuligt kan spille så dårligt igen, og at der historisk ofte ligger en trods reaktion i vores hold.
Det må og skal være sådan på søndag. Jeg kan godt acceptere pointtab, hvis det er på bagkant af en præstation med kvalitet.

Flere snakker om at gå tilbage til det der virker i en 4-4-2, hvilket også er oplagt, da det er TT’s favorit, men jeg mener personligt at vores trup er ideel til at spille 4-3-3.

Lössl
Gabriel, Bech, Juninho, Paulinho
Gigovic, Martinez, Oliver
Osorio, Cho, Simsir

Vi gør plads til offensive backs, to af natur 8’ere centralt og en 6’er, samt en stærk enlig angriber med to kanter.

Jeg ville så gerne se i os denne opstilling, da samtlige spillere er på deres favorit plads.

Halkjær
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Halkjær »

Vi skal selvfølgelig ikke til at skifte formation til noget vi ikke har spillet under Thomasberg. Det er ikke Fifa. Men det kunne dog være spændende fra sommer. Har Thomasberg dog nogensinde spillet 4-3-3 i sine klubber?

Er Simsir i øvrigt klar siden du har ham i start 11?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lupus1999 »

Halkjær skrev:
2. maj 2024, 20:52
Vi skal selvfølgelig ikke til at skifte formation til noget vi ikke har spillet under Thomasberg. Det er ikke Fifa. Men det kunne dog være spændende fra sommer. Har Thomasberg dog nogensinde spillet 4-3-3 i sine klubber?

Er Simsir i øvrigt klar siden du har ham i start 11?
Jeg har ikke taget højde for kampklare spillere, men udelukkende brugt lidt tid på at kigge på de typer af spillere vi har, samt deres spidskompetencer.

Der ville en 4-3-3 passe helt ideelt. Jeg husker dog ikke at Thomasberg har spillet det system.

Jeg er enig i at det ville være modigt at gøre til på søndag, men ikke desto mindre så tror jeg at vi kunne løse det.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Ravnen »

Det er rigtig nok vind eller forsvind. Vores mesterskabsdrømme kan blive tændt igen med en sejr. Et eller andet sted tror jeg på en trods reaktion. Et fyldt MCH Arena bliver drivmidlet.
Men der skal simpelthen styr på defensiven, er der det så tror jeg også vores offensive folk skal få scoret. Det er nu alle skal vise hvad de er gjort af, vi har ryggen mod muren.

6256
Indlæg: 312
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af 6256 »

Jeg ville ønske, at jeg havde den samme optimisme som jer. Vi har det bare notorisk svært mod Brøndby og det virker til, at vi pt. skal kæmpe noget mere for at score målene.

Jeg tager gerne en gentagelse fra 2018, hvor Sanneh headede den ind efter en dødbold til sidst i kampen og vi vinder 1-0, men mest af alt også bare en reaktion fra holdet, hvor vi viser vores niveau.

God kamp

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Debussy »

Vinder FCK i dag, mens vi sætter point til, så tør jeg godt definitivt melde os ude af guldkampen, tiltrods for at det stadig er matematisk muligt.
Så har vi mere eller mindre kun en tredjeplads at spille for, selvom denne også ser svær ud efter hånden med Nordsjællands spil i mente.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Ravnen »

Tja FCK har vundet let og stort over Silkeborg og om 7 minutter starter vores skæbnekamp. Jeg håber gutterne er klar og taktikken holder vand.

Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lund7400 »

Sejr i dag, alt er åbent. Nederlag i dag, vi bliver 4'er. For mig er kampen i dag så definitiv og afgørende.

Jeg vil se 11 spillere som giver alt. Taber de snævert på bedre kvalitet hos BIF, så lever jeg med det. Taber de som en flok kyllinger som sidst, så er det for mig et tegn på store udskiftninger til sommer.

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Stimme »

Undskyld mig var der ikke offside på Brøndbys 2 mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Debussy »

Stimme skrev:
5. maj 2024, 18:35
Undskyld mig var der ikke offside på Brøndbys 2 mål


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fra TV billederne var der umiddelbart klar offside. Der spekuleres i at der blev kigget på det forkerte øjeblik i VAR rummet.
Det eneste “positive” er, at vi nu ikke længere kan få skudt i skoene at vi får VAR hjælp.

Stimme
Indlæg: 19
Tilmeldt: 22. feb 2016, 16:13

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Stimme »

Debussy skrev:
Stimme skrev:
5. maj 2024, 18:35
Undskyld mig var der ikke offside på Brøndbys 2 mål


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fra TV billederne var der umiddelbart klar offside. Der spekuleres i at der blev kigget på det forkerte øjeblik i VAR rummet.
Det eneste “positive” er, at vi nu ikke længere kan få skudt i skoene at vi får VAR hjælp.
Det kan vi desværre bare ikke bruge til noget, jeg syntes ikke dommer teamet har gjort det for godt

FCM2000
Indlæg: 2139
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af FCM2000 »

Ingason og Bech ser ikke gode igen igen

Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lund7400 »

Dén streg er tegnet forkert. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at de kommer ud i løbet af ugen og undskylder den fejl. Linjen trukket flugter jo med Ohi's fod, men det er tydeligt qua hans benstilling, at knæet er væsentligt længere fremme. En eklatant dommerfejl.

Flot halvleg offensivt, mens defensiven igen sejler. Bech mangler simpelthen noget duelstyrke, og det er tydeligt, at BIF ligesom FCK har luret det - lange bold over mod ham og så sætter de spillet derfra. Bech og Dalle ud, Juninho og Gabriel ind.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af mousebreaker »

Hold nu bare hjem, please
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Debussy
Indlæg: 212
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Debussy »

Det holdte hårdt, men dejligt med sæsonens første sejr over Brøndby!

edit: Nu må Brøndby og FCK gerne lige dele point i næste uge og os med en sejr, så bliver det enormt spændende.

Besvar