nemt program på vej

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Midtjylland
Indlæg: 88
Tilmeldt: 19. sep 2010, 10:26

Re: nemt program på vej

Indlæg af Midtjylland »

Der er ingen lette kampe i ligaen, men derfor må man gerne være optimistisk. Uanset hvordan man vender og drejer det, så har vi et fint program foran os. Jeg tror heller ikke vi banker allesammen, men pointen i indlægget er vel fair nok; Vi er 1'er, vi har en god trup, vi er godt kørende, vi er inde i en god stime. Så SKAL de næste kampe også se godt ud - alt i alt.
Jeg tror bare folk misforstår det hele. Eller vælger at se negativt på det. Hvis man spørger klubben, så vil de selvfølgelig tage det stille og roligt, men de ved også godt vi kan få en rigtig god periode nu. Fortsat.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror bare alle er super forsigtige. Sidste sæson var vi forsigtige i lang tid, og efterhånden blev drømmen mere og mere opnåelig men brast til sidst som en sæbeboble.
Jeg tror alle er enormt opsatte på ikke at tro noget for tidligt, uanset hvor lovende det hele ser ud ;)

Men du har da ret. Vi har sjældent set stærkere og bredere ud. Vi har helt ro på bagsmækken hvad økonomien angår, hvilket er stor forskel i forhold til sidste sæsonstart, hvor vi talte ned til hver gang placeringspengene skulle uddeles. Vi er absolut på alle måder en stærkere klub og et stærkere hold end sidste år ved denne tid.

Hele klubben VIL bare succes så meget efter den afvaskning i sæsonafslutningen. Det er fedt at se den samme determination går helt ned i fanrækkerne, én kamp ad gangen og målrettet arbejde :geek:

Brugeravatar
Supernatural
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: nemt program på vej

Indlæg af Supernatural »

Man har da helt klart en meget bedre følelse denne sæson, og jeg mener da også, at truppen lige pt er den bedste og bredeste vi nogensinde har haft. På papiret har vi måske et let program, men så simpelt er det ikke, og resultaterne viser gang på gang, at vi taber dumme point til de små hold. Det er jo ikke sådan vi er FC Barcelona i niveau..

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: nemt program på vej

Indlæg af BMBrandt »

Der er ingen nemme kampe, bla. Bla. Bla. Osv., det er jeg helt enig i... men alt i alt så ser det godt ud med de næste kampe... hobro hjemme lugter nu en gang mere af point, end fck away

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Noe »

BMBrandt skrev:Der er ingen nemme kampe, bla. Bla. Bla. Osv., det er jeg helt enig i... men alt i alt så ser det godt ud med de næste kampe... hobro hjemme lugter nu en gang mere af point, end fck away
Men nu kigger du jo også isoleret på den ene kamp. Så vil de fleste nok give dig ret: Hobro hjemme er større chance for point end FCK ude. Problemet er, når du slår de næste syv kampe sammen, og siger de er lette. De er de ikke, og slet ikke hvis man ikke tager modstanderne meget seriøst. Og som andre skriver: Det har vi altså en meget dårlig historie med.

Vi kommer ikke til at hente syv sejre i de næste syv. Vi kommer ikke engang til at hente tre hjemmesejre. Ligaen er bare for tæt til at vi kan tillade os den arrogance.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: nemt program på vej

Indlæg af oros »

Noe skrev:
BMBrandt skrev:Der er ingen nemme kampe, bla. Bla. Bla. Osv., det er jeg helt enig i... men alt i alt så ser det godt ud med de næste kampe... hobro hjemme lugter nu en gang mere af point, end fck away
Men nu kigger du jo også isoleret på den ene kamp. Så vil de fleste nok give dig ret: Hobro hjemme er større chance for point end FCK ude. Problemet er, når du slår de næste syv kampe sammen, og siger de er lette. De er de ikke, og slet ikke hvis man ikke tager modstanderne meget seriøst. Og som andre skriver: Det har vi altså en meget dårlig historie med.

Vi kommer ikke til at hente syv sejre i de næste syv. Vi kommer ikke engang til at hente tre hjemmesejre. Ligaen er bare for tæt til at vi kan tillade os den arrogance.
Helt enig Noe!

Desuden møder vi Hobro på udebane to gange - første gang 3/10. Jeg minder lige om, at Hobro endnu ikke har tabt en superligakamp på hjemmebane!

Lad mig sige det rent ud: jeg vil være mere end tilfreds med X i både Farum og Hobro. Træerne vokser stadig ikke ind i himmelen.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Ravnen »

Hobro har overrasket samtlige hold som de har mødt indtil videre. Jeg tror mentalt man er i fare for at tænke "nå det er bare Hobro, fyraftens-proffer og hyggementalitet". Men deres spil indtil videre vidner om at de er langt bedre end man skulle tro, og at modstanderne måske har undervurderet dem.

I forhold til Hobro føler jeg at vi har gode kort på hånden, da vi netop har de individualister der skal til at åbne sådan et hold op. Men Hobro er samtidig uhyre skarpe i offensiven, og vi skal søreme stå solidt hvis vi skal holde nullet. Hvis der er noget vi har haft lidt problemer med indtil videre i denne sæson, så er det at holde nullet.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: nemt program på vej

Indlæg af Christian »

Tag i bare én kamp ad gangen hvis i synes det er det bedste for jer.

Forventningens glæde er ofte den største, og lige nu har jeg store forventninger, og tager gerne forskud på guldrusen.
Det kan jo være det hele bliver ødelagt som i sidste sæson og så vil det da være ærgerligt hvis jeg slet ikke nåede at glæde mig, fordi jeg tog én kamp ad gangen ;)

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Noe »

Christian skrev:Tag i bare én kamp ad gangen hvis i synes det er det bedste for jer.

Forventningens glæde er ofte den største, og lige nu har jeg store forventninger, og tager gerne forskud på guldrusen.
Det kan jo være det hele bliver ødelagt som i sidste sæson og så vil det da være ærgerligt hvis jeg slet ikke nåede at glæde mig, fordi jeg tog én kamp ad gangen ;)
Hav en god fest, her 26 runder før sæsonafslutningen.

Poulsgaard
Indlæg: 47
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Poulsgaard »

Noe skrev: Hav en god fest, her 26 runder før sæsonafslutningen.
Vi kan sådan set feste de næste 25 runder, det er jo først til sidst det går galt :)
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: nemt program på vej

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fred være med dem som tror på guld allerede. Håber så inderligt de får ret, og god fest, men jeg deltager først i festen, når vi er langt henne i sæsonen og vi er sikre på, at den er hjemme. Jeg vil bare mene, at med sidste sæson in mente, slår jeg ikke større brød op, end jeg kan bage.

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: nemt program på vej

Indlæg af BMBrandt »

Noe skrev:
BMBrandt skrev:Der er ingen nemme kampe, bla. Bla. Bla. Osv., det er jeg helt enig i... men alt i alt så ser det godt ud med de næste kampe... hobro hjemme lugter nu en gang mere af point, end fck away
Men nu kigger du jo også isoleret på den ene kamp. Så vil de fleste nok give dig ret: Hobro hjemme er større chance for point end FCK ude. Problemet er, når du slår de næste syv kampe sammen, og siger de er lette. De er de ikke, og slet ikke hvis man ikke tager modstanderne meget seriøst. Og som andre skriver: Det har vi altså en meget dårlig historie med.

Vi kommer ikke til at hente syv sejre i de næste syv. Vi kommer ikke engang til at hente tre hjemmesejre. Ligaen er bare for tæt til at vi kan tillade os den arrogance.
Nej jeg ser netop IKKE på en kamp isoleret.... jeg tager en kamp af gangen... men samlet over de næste, idette tilfælde 7, kampe... og her synes jeg det ser godt ud.... min mening... synes du ex. Hobro hjemme lyder som en svær kamp, fint med mig.... men så er der dælme mange svære kampe i denne sæson....
Jeg tror heller ikke vi står med 21 point flere på kontoen om 7 runder... men tror da vi er omkring de 13....

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: nemt program på vej

Indlæg af DenStolteJyde »

BMBrandt skrev:
Noe skrev:
BMBrandt skrev:Der er ingen nemme kampe, bla. Bla. Bla. Osv., det er jeg helt enig i... men alt i alt så ser det godt ud med de næste kampe... hobro hjemme lugter nu en gang mere af point, end fck away
Men nu kigger du jo også isoleret på den ene kamp. Så vil de fleste nok give dig ret: Hobro hjemme er større chance for point end FCK ude. Problemet er, når du slår de næste syv kampe sammen, og siger de er lette. De er de ikke, og slet ikke hvis man ikke tager modstanderne meget seriøst. Og som andre skriver: Det har vi altså en meget dårlig historie med.

Vi kommer ikke til at hente syv sejre i de næste syv. Vi kommer ikke engang til at hente tre hjemmesejre. Ligaen er bare for tæt til at vi kan tillade os den arrogance.
Nej jeg ser netop IKKE på en kamp isoleret.... jeg tager en kamp af gangen... men samlet over de næste, idette tilfælde 7, kampe... og her synes jeg det ser godt ud.... min mening... synes du ex. Hobro hjemme lyder som en svær kamp, fint med mig.... men så er der dælme mange svære kampe i denne sæson....
Jeg tror heller ikke vi står med 21 point flere på kontoen om 7 runder... men tror da vi er omkring de 13....
En kamp mod superligaens øjeblikkelige 2. plads kan vel aldrig være en "nem" kamp.. Tabellen lyver aldrig så de må jo have gjort noget rigtigt ellers lå de ikke på 2. pladsen..

Brugeravatar
Supernatural
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: nemt program på vej

Indlæg af Supernatural »

Det er netop med den indstilling, at man taber til et hold som Hobro, og hvorfor Hobro på nuværende tidspunkt ligger nr. 2. Folk undervurderer dem, samtidig med at de selv er topmotiverede i hver eneste kamp som underdogs. Vi har ingen lette kampe overhovedet. Det er ligesom med AAB i sidste sæson, som på et tidspunkt havde det værst tænkelige program; FCM, FCK og Brøndby. De klarede den uden problemer, men mod de små hold failede de. Man ser altså det her gang på gang, fodbold er ikke så simpelt.

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: nemt program på vej

Indlæg af BMBrandt »

Hobro har gjort rigtig mange ting godt indtil videre, men at tro på de ligger der efter 33 runder er i mine øjne utopi... Hverdagen kommer på et tidspunkt...

Besvar