nemt program på vej

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

nemt program på vej

Indlæg af BMBrandt »

er jeg den eneste der ser positivt på de næste mange kampe...

Fra næste runde og helt frem til runde 14 er det de "lette" hold der er på programmet...
Sværeste er vel faktisk næste gang i farum. Lover godt for point høsten...

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Noe »

BMBrandt skrev:er jeg den eneste der ser positivt på de næste mange kampe...

Fra næste runde og helt frem til runde 14 er det de "lette" hold der er på programmet...
Sværeste er vel faktisk næste gang i farum. Lover godt for point høsten...
Jeg sad og så 2. halvleg af ÅB-FCK, og jeg ville sgu hellere have overstået sæsonens sidste fire kampe mod de to hold i de næste fire runder, end møde Hobro i den nuværende form..

Vi har nogle fordele i den kommende tid: Vi skal ikke spille EL (i modsætning til ÅB og FCK), og begge hold mangler desuden Brøndby første gang. Til gengæld er det jo en klassisk superligafælde (og kliche). Hvis man ikke er 100% klar, så taber man til Hobro, Nordsjælland og Vestsjælland. Jeg er personligt ikke mere tryg ved det program vi står overfor, end det vi lige har været igennem.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: nemt program på vej

Indlæg af TrueWolfMidt »

BMBrandt skrev:er jeg den eneste der ser positivt på de næste mange kampe...

Fra næste runde og helt frem til runde 14 er det de "lette" hold der er på programmet...
Sværeste er vel faktisk næste gang i farum. Lover godt for point høsten...
Jeg er af en helt anden opfattelse. Ingen kampe i superligaen er nemme. Hvis man går ind til en kamp, med den indstilling, at kampen er nem, så risikerer man, at tabe eller i det mindste, at tabe point. Kan måske følge dig i, at det måske ser lettere ud på papiret, idet det ikke er hold som normalt ligger i toppen, vi skal møde.

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: nemt program på vej

Indlæg af pr0j3ct »

Noe skrev:
BMBrandt skrev:er jeg den eneste der ser positivt på de næste mange kampe...

Fra næste runde og helt frem til runde 14 er det de "lette" hold der er på programmet...
Sværeste er vel faktisk næste gang i farum. Lover godt for point høsten...
Jeg sad og så 2. halvleg af ÅB-FCK, og jeg ville sgu hellere have overstået sæsonens sidste fire kampe mod de to hold i de næste fire runder, end møde Hobro i den nuværende form..

Vi har nogle fordele i den kommende tid: Vi skal ikke spille EL (i modsætning til ÅB og FCK), og begge hold mangler desuden Brøndby første gang. Til gengæld er det jo en klassisk superligafælde (og kliche). Hvis man ikke er 100% klar, så taber man til Hobro, Nordsjælland og Vestsjælland. Jeg er personligt ikke mere tryg ved det program vi står overfor, end det vi lige har været igennem.
Enig.

Der er ikke nogen nemme kampe i ligaen og de såkaldte nemme modstandere er ofte hold der eks. giver os problemer. Personligt vil jeg hellere møde eks. Fck end Hobro og vestsjælland.

mancitydk
Indlæg: 306
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af mancitydk »

Jeg bor i Hobro og har set en del af deres kampe og træning og sådan, og jeg må bare sige at det på forhånd er en kamp jeg frygter. For det er mod et hold som Hobro at FCM sagtens kan fucke up. Det har vi set så tit mod fx SE og HObro er ligesom SE. Skid hul i at de er bankassistenter og landmænd. De spiller en fin omgang bold og vi skal satme være der den dag. Ellers så får vi ikke point.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: nemt program på vej

Indlæg af Jesper BW1100 »

Der er ingen nemme kampe i Superligaen. Det er bare et faktum. Men når alt kommer til alt har vi med vores ageren på transfermarkedet, og den trup vi efterhånden har samlet sammen lagt presset over på os selv. Kan vi tillade os at starte med folk som Erik og Izzu (selvom Petter endda er skadet) ude viser det at vi står meget stærkt trupmæssigt. Så skal vi altså slå hold som Hobro og FCV ellers er det ikke godt nok. Men dermed ikke sagt at vi vinder de kampe.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: nemt program på vej

Indlæg af Sniper »

På papiret ser programmet overkommeligt ud, men kigger man tilbage i klubbens historie så er det altid i de perioder de har skuffet allermest og som pointhøsten i denne sæson hidtil har været så er det en farlig periode vi går ind i. For hvis spillerne tænker at kampene det næste stykke tid er nemmere så bliver de lynhurtigt straffet. Og så er den gode start hurtigt pisset væk.
Jeg håber de holder det fokus de har haft hidtil, og måske begynder at udnytte nogle flere af de store chancer, så lover det godt for pointhøsten og målscoren :) holdet ser stærkt og homogent ud, men skal nok snart smide nogle af forsvarskoksene fra sig hvis det skal blive til guld i år :D

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Ravnen »

pr0j3ct skrev:Der er ikke nogen nemme kampe i ligaen og de såkaldte nemme modstandere er ofte hold der eks. giver os problemer. Personligt vil jeg hellere møde eks. Fck end Hobro og vestsjælland.
Helt enig. Det har ofte været mod de små hold som pakker sig, at vi har det svært. Vi må bare tage en kamp ad gangen og forsøge at holde gang i sejrs-stimen :)

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: nemt program på vej

Indlæg af BMBrandt »

Jeg er da helt enig i at der ikke er nogen nemme kampe i superligaen...MEN, programmet i de næste kampe ser altså overkommeligere ud, end det kunne gøre.... asta basta bum

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: nemt program på vej

Indlæg af Kent »

BMBrandt skrev:Jeg er da helt enig i at der ikke er nogen nemme kampe i superligaen...MEN, programmet i de næste kampe ser altså overkommeligere ud, end det kunne gøre.... asta basta bum
Næste kamp virker nu ikke så overkommelig - det er over 5 år siden, at vi har vundet i Farum, så det er vel ikke ligefrem en walkover.... Det er vel sådan set den udebane, som vi har det værst på lige nu.

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: nemt program på vej

Indlæg af BMBrandt »

Som jeg skrev i starten af indlægget ja...

Men de fleste vil være godt tilfreds med de 3næste hjemmekampe der hedder i rækkefølge:
Fcv
Sif
Fcn

Og udebane der i rækkefølge:
Fcn
Hobro
Søn
Sif

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: nemt program på vej

Indlæg af Christian »

Jeg er enig i at ingen kampe er nemme, men alt andet end 3 hjemmesejre vil da være en skuffelse.

Udekampe er jo altid lidt sværere, men de 4 Brandt lister op her, bør da give flere sejre end nederlag.

Jeg har en virkelig god fornemmelse med det mesterskab ;)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: nemt program på vej

Indlæg af TrueWolfMidt »

Christian skrev:Jeg er enig i at ingen kampe er nemme, men alt andet end 3 hjemmesejre vil da være en skuffelse.

Udekampe er jo altid lidt sværere, men de 4 Brandt lister op her, bør da give flere sejre end nederlag.

Jeg har en virkelig god fornemmelse med det mesterskab ;)
Vi skal for alt i verden kun fokusere på 1 kamp ad gangen, sidste sæson var det bedste bevis på, at det lynhurtigt kan gå den anden vej. Tror dog truppens bredde i år, kommer til at gøre en forskel. :D

Jeg tror mange vil mene, at 2 sejre og 1 uafgjort ville være godkendt ;) Vi skal bare altid være tændte fra start til slut. Husk på Ob kampen, der var vi ikke hvor vi skulle være ved kampstart, men kom dog hurtigt ind i kampen. Der skal så forsvindende lidt til, at man taber en kamp.

Thomas Lund
Indlæg: 113
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: nemt program på vej

Indlæg af Thomas Lund »

BMBrandt skrev:Jeg er da helt enig i at der ikke er nogen nemme kampe i superligaen...MEN, programmet i de næste kampe ser altså overkommeligere ud, end det kunne gøre.... asta basta bum
Jeg har fulgt klubben i 15 år.
Der er ingen nemme kampe. Basta!

Brugeravatar
Supernatural
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. maj 2009, 23:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: nemt program på vej

Indlæg af Supernatural »

Er der noget man som FCM fan burde vide, så er det at der ingen lette kampe findes i Superligaen. Det gælder i øvrigt ikke kun for FCM, men for alle hold i ligaen. Alle slår alle og man ser konstant, hvordan de små banker de store.

Besvar