Optakt: Panathinaikos ude

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1872
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Optakt: Panathinaikos ude

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg ved godt at vi har diskuteret det før, men jeg forstår bare ikke opstillingen med Banggaard på backen, når Bak er ude med skade.

Med Petter og Bak ude så mister vi en på 32 og på 29, så hjælper det ikke at sætte en fuldstændig grøn Banggaard på backen på 20 år og en Rilwan på 23 til at spille centralt i så vigtig en kamp. Så må man smide Sparv ind og lade ham spille så længe, som fysikken tillod.

Vi havde tre spillere over 25 i start 11 i går, og efter tyve min havde vi to. Det er simpelthen for lidt i en så vigtig europæisk kamp. Så er der dem, der vil sige at alder bare er et tal, hvis du er god nok, men ikke i sådan en kamp. Så betyder det noget, at man ikke lader sig stresse.

Jeg er rystet. Hvordan kan spille 33 Superligakampe for at få sådan en kamp, og så pisser man det hele væk. Jeg vil se ild, blod, sved og tårer fra samtlige spillere i returopgøret, og så alt under en 3-0 sejr uacceptabelt.

mrjelle
Indlæg: 147
Tilmeldt: 19. maj 2009, 22:39
Geografisk sted: Herning

Re: Optakt: Panathinaikos ude

Indlæg af mrjelle »

Er det ikke noget med Banggard tidligere har spillet back på u landshold, eller i ungdoms rækkerne?
Syns jeg at kan huske, det er nok grunden til Glens valg.

Besvar