Transfer - Sommer 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars

Re: Transfer - Sommer 2024

Indlæg af UlveLars »

“Den tidligere landsholdsback Riza Durmisi har henover sommeren trænet med hos Lyngby BK, men nu er det slut.
Durmisi, der lige nu står uden klub, træner således ikke længere med hos de kongeblå, bekræfter klubben overfor Bold.
Venstrebacken har senest været på kontrakt i polske LKZ Lodz“ - TV2

Leje frem til 1. januar. Kunne det være en mulighed?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

UlveLars skrev:
22. aug 2024, 13:19
“Den tidligere landsholdsback Riza Durmisi har henover sommeren trænet med hos Lyngby BK, men nu er det slut.
Durmisi, der lige nu står uden klub, træner således ikke længere med hos de kongeblå, bekræfter klubben overfor Bold.
Venstrebacken har senest været på kontrakt i polske LKZ Lodz“ - TV2

Leje frem til 1. januar. Kunne det være en mulighed?
Nu kan jeg ikke huske hans alder, men det kunne være en ide, med leje og derudover mulighed for yderligere forlængelse.

flødenæbet

Indlæg af flødenæbet »

Leje - fra hvem? Han er jo uden klub. Der kan bare laves en korttidskontrakt på et par måneder, hvis ellers klubben synes det kunne været interessant.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu da Fcm tilsyneladende har solgt Andre Rømer til Randers, kunne vi så evt. bruge nogle af de penge på Marc Dal Hende, som venstre Bak, den plads spillede han godt ?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
22. aug 2024, 15:28
Nu da Fcm tilsyneladende har solgt Andre Rømer til Randers, kunne vi så evt. bruge nogle af de penge på Marc Dal Hende, som venstre Bak, den plads spillede han godt ?
Kikkede lige på stats. "Marc Dal Hende" 1 kamp i indeværende sæson i Februar imod Agf hvor han fik 30min. Sååå, nej det kommer ikke til at ske.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvis Andre Rømer også forsvinder, er der forsvundet en del erfaring på midten det sidste halve år.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

FCM2000 skrev:
22. aug 2024, 17:36
Hvis Andre Rømer også forsvinder, er der forsvundet en del erfaring på midten det sidste halve år.
Bevars, han fik 1,5 år og endnu et mesterskab på cv'et. Tænker vi er rimeligt besat, dog bedre besat i forsvaret hvor vi til gengæld er utroligt hårdt ramt af skader. Tænker at de som bestemmer har vurderet at Rømer godt kan sendes videre.jeg kunne så personligt godt have tænkt mig, at Rømer var røget til Randers i en byttehandel med en spiller, som kunne afhjælpe vores vanskelige situation på V.B.
Når man tænker ind i at forskellen på Europa League og Champions-League så så jeg gerne at man havde været på forkant og sikret sig en som kunne spille V.B. som spidskompetance men måske også en anden position. Nu må vi håbe på, at vi kan magte at vinde imod Slovan Bratislava uden en rigtig V.B. og dermed risikere at ende i Europa League. Juninho er ikke løsningen, det var tydeligt men er han det eneste alternativ, så må han jo bruges, så skal vi bare vide at chancen for succes i Champions-League derved bliver reduceret. Paulinho og Bak har / havde god speed - på vores højre bak mangler vi også speed, samt en sukkerforbrug, der kan levere nogle gode bolde til Buksa og Franculino m.fl.

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg genkalder mig nok mere BS' ord fra overlevelsesturen om manglende lederskab på holdet. Rømer spiller selvfølgelig ikke så meget, og vi er da også kommet godt ignenem vores dårlige perioder, ligesom vi kæmpede os godt tilbage i går.

Men jeg er enig i, at der er røget en del erfaring. Rømer er også kulturbærer og kender klubben, men de må vel vurdere, at der er nok af det andre steder i klubben.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

6256 skrev:
22. aug 2024, 18:57
Jeg genkalder mig nok mere BS' ord fra overlevelsesturen om manglende lederskab på holdet. Rømer spiller selvfølgelig ikke så meget, og vi er da også kommet godt ignenem vores dårlige perioder, ligesom vi kæmpede os godt tilbage i går.

Men jeg er enig i, at der er røget en del erfaring. Rømer er også kulturbærer og kender klubben, men de må vel vurdere, at der er nok af det andre steder i klubben.
ja det er ikke kun på banen erfaring bruges.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er træt af at vi sælger Rømer. Han er en fighter og man ved hvad man får når han kommer på banen. Han er erfaren og i mine øjne var han en vigtig balancespiller at have i det væld af kampe vi skal spille, hvoraf han dog nok mest ville få de "mindre sjove".

MEN det kan jo være der er noget nyt på vej ind som siger Spar to!

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
23. aug 2024, 22:35
Jeg er træt af at vi sælger Rømer. Han er en fighter og man ved hvad man får når han kommer på banen. Han er erfaren og i mine øjne var han en vigtig balancespiller at have i det væld af kampe vi skal spille, hvoraf han dog nok mest ville få de "mindre sjove".

MEN det kan jo være der er noget nyt på vej ind som siger Spar to!
Mon ikke de bl.a er ved at skabe plads til Bravo

6256

Indlæg af 6256 »

Det var også min umiddelbare tanke og han kunne velsagtens komme i spil allerede i morgen mod Sønderjyske.

Men det er vel også en erkendelse af, at Oliver skal spille centralt og ikke på kanten, så er det nødvendigt at tynde lidt ud.

Det kunne dog forhåbentlig skabe plads til at man kunne finde en kreativ kant mere, så man ikke skal hænge sin hat på en 17-årig og en Ola, der slet ikke har niveau til det, der kræves på den position, når der skal roteres og skiftes ud.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

6256 skrev:
24. aug 2024, 00:03
Det var også min umiddelbare tanke og han kunne velsagtens komme i spil allerede i morgen mod Sønderjyske.

Men det er vel også en erkendelse af, at Oliver skal spille centralt og ikke på kanten, så er det nødvendigt at tynde lidt ud.

Det kunne dog forhåbentlig skabe plads til at man kunne finde en kreativ kant mere, så man ikke skal hænge sin hat på en 17-årig og en Ola, der slet ikke har niveau til det, der kræves på den position, når der skal roteres og skiftes ud.
Tør godt hænge min hat på Gorgoza, knægten er god og bliver vild.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ola som type og niveaumæssigt, er virkelig et markant andet end Osorio. Jeg synes generelt ikke om hans attitude og jeg håber at nogen vil købe ham, så vi kan give flere minutter til Byskov og Gorgoza. Ola er ikke bedre end dem og tjener sikkert det tre dobbelte.

En Poulsen, Olsson, Anderson, Evander type, synes jeg virkelig holdet mangler, og den type har vi i truppen og han hedder Byskov. Han må virkelig være dårlig til træning, fordi de indhop han har haft har virkelig set lovende ud.

Og så er det for mig alt afgørende at vi får opgraderet højre back. Joel har set bedre og bedre ud i takt med flere kampe, men kvaliteten i det offensive har meget tilbage at ønske.

6256

Indlæg af 6256 »

Matjavsen skrev:
24. aug 2024, 10:59
6256 skrev:
24. aug 2024, 00:03

Tør godt hænge min hat på Gorgoza, knægten er god og bliver vild.
Altså jeg håber også han får masser af minutter, f.eks. i dag mod Sønderjyske. De spillere der har taget vejen gennem akademiet, har stadig en særlig plads hos mig.

Men at vi skal sende en 17-årig på banen, i så vigtig en kamp, hvor der står så meget på spil som den anden dag. Det er alligevel vildt, hvis han er første indskifter til kanten. Her fraregner jeg Ola, som jeg ikke har fidus til på den position.

Men er man god nok, er man gammel nok.

Besvar