Opvarmningskamp til SL R14.
Jeg håber helt ærligt, at vi stiller så reservespækket som overhovedet muligt - og meget gerne ryger ud.
Pokalen betyder intet for mig og gevinsten ved en sejr er dobbeltopgør til december. Vi skal stå skarpt igen midt i januar mod Ludogorets og har haft et sindsygt opslidende efterår, som kan ramme os til foråret, hvis ikke vi får restitueret i vinterpausen.
Jeg vil faktisk gå endnu længere og sige, så snart Vejle ude er overstået d 01.12, så send de eksotiske spillere (som har spillet meget) på juleferie og lad de "lokale" klare udekampen i Porto (som statistisk bliver svær at hente point i). Så står vi klar igen medio januar og kan holde energien langt ind i foråret - forhåbentlig både i mesterskabsspillet og et langt løb i europa.
DBU Pokalen R5: Brøndby - FCM
Re: DBU Pokalen R5: Brøndby - FCM
Pokalen er røvvigtig.
Skulle det ske at mesterskabet smutter, så er der kun Conference League tilbage til ligaen. Pokalen giver en mulighed for Europa League, det vil trods alt være en del bedre.
Skulle det ske at mesterskabet smutter, så er der kun Conference League tilbage til ligaen. Pokalen giver en mulighed for Europa League, det vil trods alt være en del bedre.
I en optimal verden vil det være fint at vinde det hele. Efter min mening er pokalen (i år) alt for dyrt købt.
Jeg må sige, jeg håber vi stiller stærkt op. Tager gerne et kryds i weekenden mod Brøndby mod en sejr torsdag, hvis det var et scenarie. Pokalen i sig selv fylder heller ikke alverden hos mig, selvom vi aldrig må tage sølvtøj for givet.
Europa-argumentet er for mig meget væsentligt.
Europa-argumentet er for mig meget væsentligt.
Altså muligheden for at sende Brøndby ud af pokalen på deres hjemmebane, er bare for sød til at jeg vil sælge den.
Ønsker en sejr på torsdag, også selvom det betyder nederlag på søndag.
Ligaen kan vi hente senere, men et nederlag i pokalen, så er det slut. Vi skal gå efter pokalen, da vi også kan få et dobbelt opgør mod et 1. divisionshold i december.
Desuden er det små klubs mentalitet ikke at gå efter at vinde alle de turneringer man deltager i.
Ligaen kan vi hente senere, men et nederlag i pokalen, så er det slut. Vi skal gå efter pokalen, da vi også kan få et dobbelt opgør mod et 1. divisionshold i december.
Desuden er det små klubs mentalitet ikke at gå efter at vinde alle de turneringer man deltager i.
Vi er mestrene, har et konge hold og med et konge budget
At gå efter 2 sejre er en selvfølgelighed, alt andet er tabermoral
Vamos
At gå efter 2 sejre er en selvfølgelighed, alt andet er tabermoral
Vamos
-
Jeg håber TT stiller med et fuldt slagkraftigt hold til pokalkampen, måske 2-3 rotationer fra AGF-kampen hvis nogle spillere har brug for pause. Vi skal ikke forære Bromby noget som helst.
Præcis.
En sejr og så kan vi passende trække Kolding i kvartfinalen.
En sejr og så kan vi passende trække Kolding i kvartfinalen.