SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Lupus1999 »

Så gælder det den sidste kamp i sæsonen.

Forløbet herhen har været op og ned, men faktum er at vi kan vinde guldet i sidste spillerunde. Hvis vi inden sæsonen havde fået tilbudt at vi kunne vinde guld i sidste spillerunde, så havde vi alle taget den anyday.

Det mest realistiske er en Brøndby sejr, men fodbold er jo det spil hvor marginaler er allermest afgørende. Lad os håbe marginalerne er med os på søndag.

Hvordan tror i det ender?

Debussy
Indlæg: 230
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Debussy »

Jeg har lige kigget lidt på nogle stats. Vi har aldrig vundet med mere end 6 mål, hvilket kun er sket to gange i hhv. sæsonen 00/01 mod SønderjyskE på hjemmebane (her spillede Thomasberg faktisk) og mod AB i sæsonen 03/04.

Måldifferencen er i øjeblikket 26 til Brøndby og 19 til os. Vinder Brøndby 1-0, så skal vi vinde 8-0 for at blive mestre. Jeg tror på sejr på søndag, men jeg tror desværre også at Brøndby vinder.

Men hvo intet vover, intet vinder:
9-0 til Midtjylland. 9 mål af Charles.

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af JBT »

Gode gamle Mikael Anderson må da hjertens gerne give lidt tilbage. Men det sker ikke

Tillykke med sølvtøjet - og så er det op på hesten og videre mod nye højder, i et markant(!) bedre format næste sæson

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4219
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Ravnen »

Det er lidt en underligt runde. Brøndby - AGF er næsten mere interessant end vores eget opgør, hvilket er en farlig tanke da vi jo sagtens kunne risikere at smide kampen til Silkeborg.
Det er en masse mind games der kører, både i Brøndby og hos os. AGFs sejr over FCK er et ordentlig klask på siden af hovedet til enhver gang gummiben i Brøndby, en meget interessant situation. Havde AGF ikke haft sådan en kamp i sidste runde, havde det mentale fyldt mindre. Men der er altså noget potentiale i det her, kommer AGF foran kan Brøndby risikere at kollapse helt, og det er det vi skal håbe på.

Samtidig skal vi gøre vores eget arbejde. Vi skal som minimum sikre os de tre point, men kommer vi hurtigt foran fx 3-0 i første halvleg kommer der et tidspunkt hvor den skal have fuld skrue. Men realistisk set vinder vi nok 3-2 eller sådan noget.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Lupus1999 »

Superligaen har det med at give, så ud fra DMI’s seneste melding, så kommer her en forudsigelse.

Vores kamp bliver afbrudt pga tordenvejr og skybrud i 20 min. Det betyder at kampen i Brøndby fløjtes af før vi er færdige og den ender 1-1 i Brøndby, og det står ligeledes 1-1 i vores kamp. Vi får meldingen på stadion at den er slut i Brøndby og vi satser alt de sidste 20 min af vores kamp.

De viser vores kamp på skærmen på Brøndby stadion og på deres storskærm udenfor, alle er nervøse derovre og hos os. Vi kan nu selv afgøre og det hele eksploderer i Herning da vi bringer os foran 2-1 i slutminutterne, samtidig er der kapel stemning hos de 28.000 på Brøndby stadion og hos de 15.000 udenfor stadion.

Festen er i Herning og alt eksploderer.

Denne detaljerede forudsigelse giver Mads Laudrup 50 point for.

Fcm5600
Indlæg: 183
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Fcm5600 »

Det er da positivt at vi stadig er med om guldet. Chancen er ikke stor, men den er der.
For et år siden skulle vi vente på playoff mod Viborg, så jeg er ok tilfreds uanset hvad det ender med.
Idag holder jeg med Agf

Copenhagenwolf
Indlæg: 121
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Copenhagenwolf »

Jo mere jeg lytter til Uwe Røsler, AGF-spillerne og AGF-fans, jo mere tror jeg på at AGF vil give alt for at stikke en kæp i Brøndby-hjulet - de ville elske at kunne pege fingre mange år frem, og hadet til Brøndby overgår trods alt uviljen mod FCM.
Brøndby er stadig meget stor favorit, men uafgjort vil da heller ikke være en sensation. De seneste 10 Brøndby-Agf møder i Brøndby hedder: 3-6-1

Sejr til FCM, FCN og x2 i Brøndby vil være en episk afslutning på superligaen. Kom så de hviiiee....

TrueWolfMidt
Indlæg: 3338
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af TrueWolfMidt »

Lad os "Rock'n'roll" fra tribunerne BIG TIME idag. Håbet lever og i det mindste er Sølv og Europæisk fodbold sikret i næste sæson. God kamp til alle og uanset resultaterne, så lad os alle hygge os og få sendt Paulinho og Dalsgaard pænt afsted og håbe der kommer kvalitet på netop disse pladser igen. Vi må tro at ledelsen har nogle i kikkerten.

Debussy
Indlæg: 230
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Debussy »

Vi begynder som fyr og flamme, men falder i kadence. Relationerne mellem vores angribere er ikke eksisterende.
Det er ynkeligt, at en pause mod Silkeborg kan være så tiltrængt som den er nu. Atter ser vi den infamøse første halveg under Thomasberg, hvor taktikken (eller mangel på samme) hurtigt bliver skudt i stykker og spillerne nærmest famler sig frem i blinde.
I min optik skal andre boller på suppen næste år, hvis vi overhovedet skal gøre os forhåbninger om guld næste sæson.

Hvis Brøndby spiller uafgjort eller taber mod AGF, så er det til at tude over - Er der reelt nogen, der synes at Thomasberg har fået nok ud af den trup vi besidder, eller er vores trup bare ikke bedre?

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af FCM2000 »

igen igen igen Thomasberg formår ikke at sætte holdet op fra starten af og er bagud igen igen igen ved 1. halvleg.

Hvis man sammenligner med de andre tophold så er det netop her der er en stor forskel, FCMs præstationer i 1 halvleg i hele sæsonen er på niveau med OBs når man ser på stats

Det er bare ikke godt nok Thomasberg.

Forsvaret er ringe, mega ringe, hvorfor sidder Junior på bænken, sjovt nok er det gået ned ad bakke for forsvaret efter at han blev skadet og derefter placeret på bænken.

Debussy
Indlæg: 230
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Debussy »

Debussy skrev:
26. maj 2024, 17:52
Vi begynder som fyr og flamme, men falder i kadence. Relationerne mellem vores angribere er ikke eksisterende.
Det er ynkeligt, at en pause mod Silkeborg kan være så tiltrængt som den er nu. Atter ser vi den infamøse første halveg under Thomasberg, hvor taktikken (eller mangel på samme) hurtigt bliver skudt i stykker og spillerne nærmest famler sig frem i blinde.
I min optik skal andre boller på suppen næste år, hvis vi overhovedet skal gøre os forhåbninger om guld næste sæson.

Hvis Brøndby spiller uafgjort eller taber mod AGF, så er det til at tude over - Er der reelt nogen, der synes at Thomasberg har fået nok ud af den trup vi besidder, eller er vores trup bare ikke bedre?
MEN FOR FANDEN HVOR STARTER VI ANDEN HALVEG GODT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Debussy skrev:
26. maj 2024, 17:52
Hvis Brøndby spiller uafgjort eller taber mod AGF, så er det til at tude over - Er der reelt nogen, der synes at Thomasberg har fået nok ud af den trup vi besidder, eller er vores trup bare ikke bedre?
Jeg tænker, at hvis resultatet holder hjem og AGF vinder, som det ser ud til i skrivende stund, så forventer jeg ikke nogen nej-svar ;)

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af FCM2000 »

Tilykke FCM, men men men forsvaret skal styrkes hvis FCM skal i CHL gruppe spil

Debussy
Indlæg: 230
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Debussy »

MESTRE 2023/2024!!!!!!!!!
DET HAVDE JEG IKKE TROET PÅ. JEG SENDER EN KÆMPE TAK TIL AGF FOR AT HJÆLPE OS. UDEN DEM VAR VI IKKE BLEVET MESTRE.

Forsvaret og midtbanen skal styrkes inden næste sæson.


Edit: Nu skrev jeg i en tidligere tråd, at sæsonen uden mesterskabet ville være 00 dumpet. Sæsonen er selvfølgelig bestået nu.

Fcm5600
Indlæg: 183
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af Fcm5600 »

Tak AGF

FcM danske mestre, hvor er det vild5😭😭😭

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R32 - FC Midtjylland - Silkeborg IF

Indlæg af ABT »

Komplet vanvittigt at vi tager den! Endda kun med et X. Kæmpe tak til GF - sindssygt…

Jeg må æde mine ord om at TT aldrig ville stå øverst med FCM. Vi har formået at være de mindst dårlige henover sæsonen. Det tager vi med! Dagens kamp forløb er meget symptomatisk for sæsonen - noget værre rod med op- og nedture. Forhåbentlig er dette rygstødet til at vi også spillemæssigt begynder at ligne et hold der kan gentage i næste sæson.

Spændende off-season venter nu. Truppen skal bulkes op til CL. Men først skal det her sgu nydes. Og fryd med endnu et Brøndby traume.

God fest!!
/ ABT

Billede

Besvar