Mesterskabskampen 2024

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lupus1999 »

SIF spiller som en gang lort.

Vi må selv afgøre det - alt er dom det plejer hvor ingen kan lide os. Håber vi kan sætte dem på plads.

mousebreaker
Indlæg: 3501
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af mousebreaker »

Som forudset gad Silkeborg ikke spille. De udvidede derimod udebaneafsnittet, i stedet for at lade deres egne spillere blive hyldet maksimalt for pokalen.
Og vi får bøllebank i Farum.

Ligner at vi skal have uafgjort i den sidste for at være i playoff, og vinde den over … Vejle :D ?, for at ende med en godkendt sæson - set i lyset af sidste sæsons katastrofe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af JBT »

mousebreaker skrev:
20. maj 2024, 18:24
Som forudset gad Silkeborg ikke spille. De udvidede derimod udebaneafsnittet, i stedet for at lade deres egne spillere blive hyldet maksimalt for pokalen.
Og vi får bøllebank i Farum.

Ligner at vi skal have uafgjort i den sidste for at være i playoff, og vinde den over … Vejle :D ?, for at ende med en godkendt sæson - set i lyset af sidste sæsons katastrofe
Sæson er en kæmpe katastofe pt. - uanset hvad. Kun titler tæller i FCM.

Man spiller bold som en pose nødder og kommer aldrig til at vinde noget med TT ved roret

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4219
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Ravnen »

Jeg er ikke enig i at sæsonen er en katastrofe. Husk hvor vi kom fra. Der blev investeret penge i mange nye spillere, jeg er faktisk forundret over at Thomasberg så hurtigt fik dem spillet sammen til at være med i kampen om mesterskabet.

Men det er rigtigt at guld er målsætningen. Jeg kan til nøds leve med hvis det bliver Brøndby der bliver mestre, men det er totalt uudholdeligt hvis FCK skal vinde for 3. år i træk, for så bliver det endnu sværere at vriste det fra dem. Vi skal ikke have tyske (i år er nok den enlige svale) eller engelske tilstande.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lupus1999 »

FCK taber, så nu er det bare fuld fart frem på søndag og forsøge at vinde 8-0.

Vi har intet at tabe.

Danand123
Indlæg: 875
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Danand123 »

Så er sølvet og Europa som min. sikret. Flot indsats af AGF…de kunne nu godt have ventet til på søndag. Men nu er Bif i hvert fald advaret , hvis de troede, det ville blive en walk-over.

En lidt mat dag efter turen til Farum i går. Men dagen trods alt lidt reddet med det uafgjorte resultat, når man nu frygtede en nedsabling i det 37. minut. Tror ikke på, at Bif ikke klarer den på søndag, men nu kan vi i hvert fald selv spille frit, når vi ikke kan hentes bagfra. Det bør give gejst og udover stepperne fra start. Lidt lige som de første 10 min i går.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lupus1999 »

Nu har AGF afgivet 1000 billetter til Brøndby på søndag.

De gør alt for at give BIF sejren.

Lund7400
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lund7400 »

Lækkert med et FCK nederlag. Det hjælper meget på humøret, at se dem fejle og i særdeleshed Neestrup, han er ikke min kop te.

Desuden tror jeg, det kan sætte vores spillere endnu mere fri søndag. Nu behøver vi ikke både jagte og passe på og mentalt balancere det, nu skal vi bare fremad. Det gør min tro på sejr større, og sammenholdt med at se AGF på det niveau i dag så også en lidt større tro på GF point i Brøndby.

Hvad angår det sidste, så var det vigtigt at Links, Anderson og Madsen alle undgik gult. De var alle i karantænefare, og en eller to af dem ude mod Brøndby havde været en stor forringelse af vores chance...

Kom Søndag.

Danand123
Indlæg: 875
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Danand123 »

Lund7400 skrev:
21. maj 2024, 21:13
Lækkert med et FCK nederlag. Det hjælper meget på humøret, at se dem fejle og i særdeleshed Neestrup, han er ikke min kop te.

Desuden tror jeg, det kan sætte vores spillere endnu mere fri søndag. Nu behøver vi ikke både jagte og passe på og mentalt balancere det, nu skal vi bare fremad. Det gør min tro på sejr større, og sammenholdt med at se AGF på det niveau i dag så også en lidt større tro på GF point i Brøndby.

Hvad angår det sidste, så var det vigtigt at Links, Anderson og Madsen alle undgik gult. De var alle i karantænefare, og en eller to af dem ude mod Brøndby havde været en stor forringelse af vores chance...

Kom Søndag.
Kan nu godt lide Nestrup - synes han anerkender deres fejl og mangler. Med den trup han har, så skal han altid kigge indad.

Skulle det utrolige ske, så er det den mest vilde afslutning ever med skiftende førsteplads i de sidste 4-5 runder.

Lund7400
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lund7400 »

Han har forbedret sig over de sidste uger, men hans natur er stadig arrogant.

Nederlaget til FCK gør i øvrigt krydset i går noget mere værdifuldt, og på sin vis forsvare at vi ikke kastede alt frem.

Copenhagenwolf
Indlæg: 121
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Copenhagenwolf »

Med AGFs sejr i aften vil jeg gå med til at sandsynligheden for x2 i Brøndby-Agf på søndag er steget fra 1 procent til 5 procent, højest. Der er stadig en afgrund af motivation til forskel. Håber jeg bliver overrasket - eller at vi kan gennembanke Sif med 8-0, eller hvor meget der nu skal til for at vinde på målforskel.

Vedr. de 1.000 billetter på Brøndby Stadion. Jeg har forstået det sådan at AGF beholder sin billettildeling, men bare har sagt ok til at flytte udebaneafsnittet op på 1. tribunedæk (som normalt står tomt, fordi der efter reglerne ikke må stå hjemmebanefans på afsnit oven over udebaneafsnittet). Dermed bliver der plads til 1000 flere Brøndby-fans.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4219
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Ravnen »

AGF er inde i en god stime og når de kan slå FCK så kan de også enten slå eller spille uafgjort med Brøndby. Det betyder trods alt noget det er et hold med tur i den. Jeg tror sgu på det!

Jakla
Indlæg: 377
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Jakla »

AGF har potentialet til at udstille et træt Brøndby hold

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1945
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lupus1999 »

Brøndby flyver så meget på energi og det ligner slet ikke Brøndby at smide en matchbold på hjemmebanen foran 28.000 tilskuere.

Oddsene siger også alt.

Jeg håber at momentum skifter og de sidste 4 runder er der kommet en ny nr. 1, så hvorfor ikke fortsætte den statistik.

Patrick Pentz har stået formidabelt i denne sæson og helt uden graverende fejl. Er det ikke tid til at den statistik brydes?

De tre indbyrdes opgør dem i mellem er endt 2-2, 1-1 og 3-0 til Brøndby. 3-0 sejren kom i hus pga et rødt kort til Peacock efter 23 min og straffe til Brøndby.

Aldrig har jeg håbet så meget på AGF point, men skulle jeg oddse 10.000 kroner på noget på søndag, så var det Brøndby som dansk mester.

Lund7400
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Mesterskabskampen 2024

Indlæg af Lund7400 »

Jeg ville være nervøs, hvis jeg var Brøndby-fan. Mere end normalt nervøs. De har set trætte ud. AGF så rigtig gode ud i dag. Brøndby kan hurtigt blive nervøse, hvis de får en dårlig eller bare jævn start, og i særdeleshed hvis vi hurtigt får afgjort vores kamp. Det sidste vil betyde meget, tror jeg.

Jeg forstår ikke, at alle eksperter mv. er så sikre på Brøndby. Dortmund smed det mod Mainz i sidste sæson (et meget mere skævt match-up), FCK smed det for fuldt parken mod os (lidt mindre skævt match-up), vi smed det i Farum (ikke så skævt dog) og Brøndby har for en måned siden krydset med både GF og Silkeborg. Og ja de vinder 2-0 i Silkeborg mandag, men det var to tidlige mål og derefter ren sommerkamp - det halve af hvad GF leverer søndag.

HVIS vi kan bringe os foran inden for det første kvarter og Brøndby ikke gør det, så tror jeg det lykkedes.

Besvar