SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Debussy
Indlæg: 230
Tilmeldt: 27. jul 2022, 15:52

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Debussy »

Det er ikke den store hemmelighed, at jeg ikke heller ikke har den store fidus til hverken Thomasberg eller Lodberg, men at gå til pressen med sin utilfredshed er simpelthen under lavmålet. Joel, du har intet vist i denne sæson, og i de indhop du har haft, har du kostet os dyrebare point ved personlige fejl.

I forhold til dagens kamp, så må vi krydse fingre for, at vores bagkæde er klar til at håndtere Nordsjællands hurtige spillere, og at vores Midtbane formår at trække tempoet ud af Nordsjællands opbyggende spil samt stresse dem på bolden.

Copenhagenwolf
Indlæg: 121
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Jeg er spændt på hvilken gameplan og opstilling Thomasberg vælger til dagens kamp.

Går vi i en 3-5-2 formation for at dække bagrummet bedre (mod især Osman)?

Skal vi gå i højt pres og forsøge at mose dem som (med succes) i den sidste halve time i seneste kamp? Duer den tilgang på kunstgræs? Eller skal vi (for en gang skyld) gå efter mere boldbesiddelse (med fx Rømer og Simsir fra start) ud fra devisen, at det vil frustrere FCN.

Kan det gå an med Gabriel som højre back overfor Osman. De stod også overfor hinanden i august-kampen (0-3), og der så Gabriel meget ukomfortabel ud og blev snydt mange gange. Er det bedre med en mere fodrap Victor Bak, selv om han så er fejlplaceret.

Skal vi spille med to mand fremme - og hvem skal det være? Franculino og Bryndhildsen? Eller Franculino og Simsir?

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Debussy skrev:
20. maj 2024, 06:31
I forhold til dagens kamp, så må vi krydse fingre for, at vores bagkæde er klar til at håndtere Nordsjællands hurtige spillere, og at vores Midtbane formår at trække tempoet ud af Nordsjællands opbyggende spil samt stresse dem på bolden.
Årets første sommervarme, trækker forhåbenligt tempoet ud af FCN opbyggende spil, man skal se på Brøndby kampen, hvor Brø'ndby stod lavt og FCN ikke kom til noget noget som helst.

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
20. maj 2024, 09:38
Debussy skrev:
20. maj 2024, 06:31
I forhold til dagens kamp, så må vi krydse fingre for, at vores bagkæde er klar til at håndtere Nordsjællands hurtige spillere, og at vores Midtbane formår at trække tempoet ud af Nordsjællands opbyggende spil samt stresse dem på bolden.
Årets første sommervarme, trækker forhåbenligt tempoet ud af FCN opbyggende spil, man skal se på Brøndby kampen, hvor Brø'ndby stod lavt og FCN ikke kom til noget noget som helst.
Problemet er at FCM ikke kan stå som BIF gør, da man selv er piv dårlige til at forsvare. FCK burde have scoret flere end de gjorde. Kan nok engang være bekymret for fregatten 1 og 2 i form af Ingason og Mads Bech.

Jeg ved ikke hvad fanden man har tænkt sig, når man ikke har vundet på den bane i Farum i adskillige år, men en ting er sikkert og det er vind eller forsvind.

Man bliver nødt til at lukke rummene, så tæt i kæderne, spille hurtigt når man kommer på kuglen i erobringerne og sidst men ikke mindst løbe lungerne helt ud af kroppen.

Jeg tror på en lussing som altid mod FCN, men ender det med en sejr så holder jeg ligesom andre på, at det lugter meget kraftigt af en DM titel.

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
20. maj 2024, 10:55
FCM2000 skrev:
20. maj 2024, 09:38
Debussy skrev:
20. maj 2024, 06:31
I forhold til dagens kamp, så må vi krydse fingre for, at vores bagkæde er klar til at håndtere Nordsjællands hurtige spillere, og at vores Midtbane formår at trække tempoet ud af Nordsjællands opbyggende spil samt stresse dem på bolden.
Årets første sommervarme, trækker forhåbenligt tempoet ud af FCN opbyggende spil, man skal se på Brøndby kampen, hvor Brø'ndby stod lavt og FCN ikke kom til noget noget som helst.
Problemet er at FCM ikke kan stå som BIF gør, da man selv er piv dårlige til at forsvare. FCK burde have scoret flere end de gjorde. Kan nok engang være bekymret for fregatten 1 og 2 i form af Ingason og Mads Bech.

Jeg ved ikke hvad fanden man har tænkt sig, når man ikke har vundet på den bane i Farum i adskillige år, men en ting er sikkert og det er vind eller forsvind.

Man bliver nødt til at lukke rummene, så tæt i kæderne, spille hurtigt når man kommer på kuglen i erobringerne og sidst men ikke mindst løbe lungerne helt ud af kroppen.

Jeg tror på en lussing som altid mod FCN, men ender det med en sejr så holder jeg ligesom andre på, at det lugter meget kraftigt af en DM titel.
Jeg synes faktisk at FCM gjorde ganske udemærket defensivt mod FCK endda med en rusten reservemålmand, det er stærkt at holde FCK stangen i en fyldt Parken med 35000, og du kan ikke sammenligne FCK og FCN, da FCK er stærkere i luften.

Jeg er optimistisk anlagt. Måske kan FCM nøjes med uafgjort hvis Brøndby sætter point til i Silkeborg.

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
20. maj 2024, 11:23
JBT skrev:
20. maj 2024, 10:55
FCM2000 skrev:
20. maj 2024, 09:38


Årets første sommervarme, trækker forhåbenligt tempoet ud af FCN opbyggende spil, man skal se på Brøndby kampen, hvor Brø'ndby stod lavt og FCN ikke kom til noget noget som helst.
Problemet er at FCM ikke kan stå som BIF gør, da man selv er piv dårlige til at forsvare. FCK burde have scoret flere end de gjorde. Kan nok engang være bekymret for fregatten 1 og 2 i form af Ingason og Mads Bech.

Jeg ved ikke hvad fanden man har tænkt sig, når man ikke har vundet på den bane i Farum i adskillige år, men en ting er sikkert og det er vind eller forsvind.

Man bliver nødt til at lukke rummene, så tæt i kæderne, spille hurtigt når man kommer på kuglen i erobringerne og sidst men ikke mindst løbe lungerne helt ud af kroppen.

Jeg tror på en lussing som altid mod FCN, men ender det med en sejr så holder jeg ligesom andre på, at det lugter meget kraftigt af en DM titel.
Jeg synes faktisk at FCM gjorde ganske udemærket defensivt mod FCK endda med en rusten reservemålmand, det er stærkt at holde FCK stangen i en fyldt Parken med 35000, og du kan ikke sammenligne FCK og FCN, da FCK er stærkere i luften.

Jeg er optimistisk anlagt. Måske kan FCM nøjes med uafgjort hvis Brøndby sætter point til i Silkeborg.
Det var da åbent hus langt hen af vejen i parken. Et mirakel at man vinder. 2 halvleg stod man bedre i mod, men forskellen på fck og fcn er jo at fcn er langt bedre spillende ved jorden og det passer ikke fcm særlig godt. Derudover kan man formentlig ikke nøjes da agf ikke ligner et hold der har tænkt sig at tage point fra hverken fck eller bif.

Havde vi taget sif ude seriøst havde det set sjovt ud nu. Kan TT udforme endnu et mirakel i aften må man bare tage hatten af for det, men tvivler.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1946
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Ravnen skrev:
20. maj 2024, 00:50
Jeg håber vi mandsopdækker Schjelderup HÅRDT. Han skal simpelthen åndes i nakken hele kampen og isoleres mest muligt.

Og så skal Osorio og Franculino endnu en gang vise klassen, det er dem vi er afhængige af i øjeblikket.
Ja, han er god, men ingen af de mål han har lavet, er mod Brøndby, FCK eller FCM. Den statistik må han gerne holde, da noget kunne tyde på, at han ikke er fantastisk når modstanderen også er det.

Dario Osorio og Franculino har derimod vist at de kan lave mål mod de store i de store kampe.

Lad os håbe det fortsætter i dag.

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Vi er ineffektive og FCN det modsatte, efter en fin start ellers med chancer til at score i flere omgange.

Ingsson som nærmest falder over sig selv i opdækningen på det første mål - hvor er han bare dårligt scoutet.

Tillykke til BIF - fortjent nok efter en skandaløs dårlig sæson på alle parametre i FCM regi

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Så for satan, så røg mit tv sgu sig en tur

Kæft det er pinligt

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Troede at TT havde lært af den sidste kamp

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

FCMs defensiv har været en katastrofe i 1. halvleg

Due
Indlæg: 174
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Due »

Må være en skadet Osorio. Ellers forstår jeg intet af Simsir på banen.
Han presser ikke og løber ikke retur. Sammen billede som har været længe.

JBT
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Simsir er så dårlig - sælg

mousebreaker
Indlæg: 3501
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Uanset hvordan det ender. Jeg tager hatten af for holdets moral. Hold da kæft det er flot at give sig selv en mulighed for sejr, på plastikken i Farum bagud 3-0 efter en halv time, få annulleret to mål, og nu have chancen for at vinde.

Det vil i så fald være noget der aldrig bliver glemt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000
Indlæg: 2269
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R31 - FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Moral og moral, forsvaret tabte i dag, på en katastrofal 1. halvlag,

Besvar