SE- FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

SE- FCM

Indlæg af Kent »

Tiden nærmer sig efterhånden til kampen mod SønderjyskE, og dagsordenen er som den hele tiden har været: Vi skal have point.

SønderjyskE har vel overordnet set klaret sig som forventet indtil videre, hvor de er solidt placeret i feltet ml. nr. 7-10, hvor de nok også skal findes når sæsonen slutter. Der er dog et par ting, som det er værd at kigge lidt på:

1) Deres flotte udesejr mod FCN i sidste runde. De viste, at de er et stærkt hold, der kan vinde selv på en meget svær udebane.

2) De har kun tabt 2 kampe indtil nu i sæsonen. Det er MEGET imponerende, og det er kun Hobro og os, der kan matche det.

3) Deres point er dog primært kommet på udebane, hvor de med 9 topper point listen - igen sammen med os og Hobro.

4) Til gengæld er de dårlige på hjemmebane, hvor de endnu ikke har vundet, og kun Silkeborg har skrabet færre point til sig på hjemmebane.

5) De taber dog ikke meget på hjemmebane, hvor vores 1-3 sejr er eneste nederlag i sæsonen. Alle de andre kampe er endt uafgjort.

6) Samlet har de spillet uafgjort i 7 af sæsonens 11 kampe, hvilket er flest af alle, og i skærende kontrast til det runde 0, der står ud for uafgjorte kampe for os.

SønderjyskE er altså et hold, det både er svært at vinde over og tabe til. Så en uafgjort ligger vel lidt i luften, dog har vi været rigtig gode til at undgå uafgjorte kampe, så vi må håbe den tendens fortsætter, og vi kan sætte 3 yderligere point på kontoen lørdag. Absalonsen, Bechmann og Pourie er de spillere, som jeg mener, vi skal holde øje med, og som kan gøre ondt på os.

SE har Jonasson i karantæne, mens vi stadig mangler Erik, Jim, Rilwan og Hedi (+ Så også Heinze nu). Derfor giver holdet vel stort set sig selv, såfremt vi kan holde os fra skader resten af ugen. Lidt kontinuitet vil nok heller ikke skade.

Husum
Indlæg: 62
Tilmeldt: 24. aug 2009, 12:12

Re: SE- FCM

Indlæg af Husum »

Og nu har SønderjyskE så også deres træner i karantæne:

http://www.bold.dk/nyt/dbu-to-dages-kar ... endergaard

Burde vel også være en lille fordel for os.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SE- FCM

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi skal op og score mål, hvor mange vi så kan score, er så det næste spørgsmål. Derudover skal vi gøre alt for, at der bliver lukket af for deres hurtige angribere i deres omstillingsspil. Vi skal for alt i verden forsøge, at undgå pointtab, nu hvor sæsonen er startet så fantastisk, ser jeg gerne, at vi fortsætter den gode stime. Kæmp og gør alt for, at hive sejren til heden. Ved sejr stiger tabellen 30 point efter 12 kampe. Det må få alle spillere til, at give sig lidt ekstra og finde den motivation der skal til, for vi må formode, at Fck og Brøndby vil gøre alt for at hente os, hvilket vi har alle muligheder for at forhindre.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1865
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SE- FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Jim Larsen spillede for reserverne i mandags, så gætter på han er klar til kamp på lørdag.

Opstillingen må være som mod SIF, men hvor Dickoh er byttet ud med Jim Larsen. Og så tænker jeg at Izunna byttes med Tim Sparv.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SE- FCM

Indlæg af Noe »

Lupus1999 skrev:Jim Larsen spillede for reserverne i mandags, så gætter på han er klar til kamp på lørdag.
Ikke iflg. fcm.dk. Han var hverken i truppen eller på banen. Til gengæld er han iflg. sociale medier blevet far. Tillykke med det. :)

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1865
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SE- FCM

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg så bare en nr. 6 på kanalsport, men måske det var en anden i hans trøje.

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: SE- FCM

Indlæg af Uldkraemmeren »

http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-s%C3%B8nderjyske-3

Larsen (Marco) ude, og Larsen(Jim) med igen. Igen må det konstateres at vi har en meget stærk trup i år.
Marco Larsen er for mig at et af vores største talenter og er en kæmpe kapacitet som også har et pænt scoringssnit. Måske han skulle lejes ud til AC Horsens sammen med Unuachu så de kan få mere spilletid.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4152
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SE- FCM

Indlæg af Ravnen »

Sønderjyske ude. Ja det er jo meget simpelt, det handler om 3 point :mrgreen:

De er ofte slemme til at drille os. Senest da vi .... nåja det glemmer vi :evil:

Jeg tror vores bredde og topholds instinkt giver os en smal 2-1 sejr. Vi har folk nok som kan score målene. Så vi skal reelt bare kunne lukke af i forsvaret, så vinder vi den kamp :!:

DenLange
Indlæg: 146
Tilmeldt: 12. aug 2013, 19:31
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Re: SE- FCM

Indlæg af DenLange »

Ravnen skrev:Sønderjyske ude. Ja det er jo meget simpelt, det handler om 3 point :mrgreen:

De er ofte slemme til at drille os. Senest da vi .... nåja det glemmer vi :evil:

Jeg tror vores bredde og topholds instinkt giver os en smal 2-1 sejr. Vi har folk nok som kan score målene. Så vi skal reelt bare kunne lukke af i forsvaret, så vinder vi den kamp :!:
Så mangler vi bare en koldblodig Ureña til at score sit første mål for klubben - og selvfølgelig lige en assist til Duncan 8-)

Ser frem til kampen idag! Sammen er vi stærke - Samme kan vi vinde!

Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: SE- FCM

Indlæg af Hekler »

Hvordan ser det ud med forsvaret i dag?
Kunne det være en mulighed at spare Duncan lidt, og give Urenã en kamp fra start+ Jeg tænkte at det lige netop i Haderslev kunne være en god løsning.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: SE- FCM

Indlæg af Kent »

Hekler skrev:Hvordan ser det ud med forsvaret i dag?
Kunne det være en mulighed at spare Duncan lidt, og give Urenã en kamp fra start+ Jeg tænkte at det lige netop i Haderslev kunne være en god løsning.
Mon ikke at Dickoh tager pladsen, og så satser man på at Jim får noget kamptræning tirsdag. Urena kunne være en mulighed, men Glen har bare meget sjældent bænket Duncan, når han har været klar - og i øvrigt scoret 4 mål i de sidste 2 kampe. Så det tror jeg ikke sker.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SE- FCM

Indlæg af Cortez »

Her efter 20 min. fortsætter vi, hvor vi slap mod Silkeborg. Igen er vi ufattelig langsomme i tanke og handling og har fortsat ingen løsninger mod et defensivt orienteret hold. Same, same....

/Cortez

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SE- FCM

Indlæg af Cortez »

Hold nu kæft en svinestreg af tyskespasseren. Direkte rødt kort havde ikke engang været en passende straf. Føj for satan en nar.

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 13. apr 2010, 20:03

Re: SE- FCM

Indlæg af pr0j3ct »

Cortez skrev:Her efter 20 min. fortsætter vi, hvor vi slap mod Silkeborg. Igen er vi ufattelig langsomme i tanke og handling og har fortsat ingen løsninger mod et defensivt orienteret hold. Same, same....

/Cortez
Og efter 45min, same, same....
Cortez skrev:Hold nu kæft en svinestreg af tyskespasseren. Direkte rødt kort havde ikke engang været en passende straf. Føj for satan en nar.

/Cortez
Ja den var rigtig grim.

Treco
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. apr 2011, 16:15

Re: SE- FCM

Indlæg af Treco »

Det er jo helt væk og at han så kan slippe for videre straf fordi den er dømt er da også en katastrofe. Gad vide om Lars Søndergaard så også mener at Kenn Hansen så ikke skal dømme i sønderjyske.

Besvar