På vej mod pokaltriumf 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Acebone »

Vi har trukket Aarhus Fremad! Pissefedt for Aarhus-boende FCM'ere som jeg selv!

Ses på Riisvangen!

http://www.bold.dk/nyt/pokalmestre-op-m ... ller-vejle

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kongeren82 »

Acebone skrev:Vi har trukket Aarhus Fremad! Pissefedt for Aarhus-boende FCM'ere som jeg selv!

Ses på Riisvangen!

http://www.bold.dk/nyt/pokalmestre-op-m ... ller-vejle
Det burde vel være en overkommelig opgave. Kan se de spiller i Danmarksserien, og netop nu indtager en 5. plads efter 6 runder!

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Acebone »

De røg lige akkurat ud af 2. division sidste år, hvor de ellers har ligget længe. Jeg tænker stadig mere på dem som et divisionshold end et seriehold, og de skal f.eks. ikke tages lettere end FC Djursland (som til sammenligning røg ud af divisionen med et brag - kun 7 point mod Fremads 32 sidste sæson). Med mindre der har været en spillerflugt, jeg ikke har hørt om, så er Fremad derfor et klart bedre hold end FCD, og vi skal tage det seriøst. Det var lige ved at blive lidt for sjovt i Grenaa sidst.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:og vi skal tage det seriøst.
Det er svært at tage et hold seriøst, som markedsfører sig som "byens nummer to". Ærgerlig udvikling, jeg havde et ualmindeligt blødt punkt for ÅF, da jeg boede i byen.

Men på dagen har du naturligvis ret: De er ikke en walk over.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:Vi har trukket Aarhus Fremad! Pissefedt for Aarhus-boende FCM'ere som jeg selv!

Ses på Riisvangen!

http://www.bold.dk/nyt/pokalmestre-op-m ... ller-vejle
Ja, håber på at mange Aarhus drenge som er fcm fans vil møde op og håber ligeledes på stort fremmøde fra heden, så vi kan vise, at vi vil gøre alt for, at vinde pokalen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Acebone »

Noe skrev:Det er svært at tage et hold seriøst, som markedsfører sig som "byens nummer to".
Hehe, ja, særligt når Skovbakken og Brabrand stadig er i 2. division. De skal være glade for at være byens nr. 4 lige pt. ;)

Men Fremad er en kultklub, og jeg tror, der kommer til at være ægte pokalstemning på Riisvangen. Det ville ikke undre mig, hvis det endte med at blive et helt velbesøgt opgør. Det er noget, man skal have respekt for, selvom vi selvfølgelig skal slå dem.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Noe »

Vi kommer under massivt tryk fra lægterne. Vi MÅ bare ikke give for mange hjørnespark væk: https://m.youtube.com/watch?v=IkuYjZFWotc ;)

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af DenStolteJyde »

Det er sandelig ikke for sjov da..

Og så de der horn.. Der kan vi jo slet ikke hamle op.. vi har jo kun 1 tromme..

heine115
Indlæg: 50
Tilmeldt: 7. maj 2014, 11:47

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af heine115 »

Acebone skrev:
974 skrev:Jeg ser da gerne at vi møder Egedal
Selvfølgelig trækker vi Egedal. Det er muligt, FCN er ude, men derfor skal vi jo alligevel spille hele turneringen på Sjælland. Djursland var undtagelsen, der bekræftede reglen.

Men fan'me fedt med den pokal. Dejligt at få skabet i brug.

Mødte vi ikke også Vendsyssel sidste år eller husker jeg forkert.

FCMads
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af FCMads »

Acebone skrev:Det ville ikke undre mig, hvis det endte med at blive et helt velbesøgt opgør.
På grund af det manglende lysanlæg på Riisvangen skal kampen spilles allerede kl. 14, hvilket nok godt kunne trække tilskuertallet lidt ned...

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4162
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Ravnen »

Det er sådan en kamp hvor vi har alt at tabe. Så vi må håbe at hovmod ikke står for fald ;) :mrgreen:

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Acebone »

heine115 skrev:Mødte vi ikke også Vendsyssel sidste år eller husker jeg forkert.
Jo, det gjorde vi, men der var vist noget med, at vi kun kunne trække modstandere fra et bestemt område på det tidspunkt i turneringen. Men måske husker jeg galt.

Selvfølgelig har vi trukket andet end Sjælland ude, men der har været overvægt i antallet af ture til øen på det seneste. Siden kampen i Skanderborg i 10/11 har der været afstikkere til Avedøre, Herfølge, Jægersborg, Rishøj og så selvfølgelig Farum tre gange. Og når vi har trukket Superliga-hold, har det altid været på udebane. Det er næsten det værste. Vi har stadig ikke spillet en pokalhjemmekamp, der ikke var en semifinale (hvor man bliver "tvunget" til det), siden 06/07-sæsonen. Det er immervæk ret vildt.

thooomsen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 9. jun 2011, 11:13

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af thooomsen »

Noe skrev:Vi kommer under massivt tryk fra lægterne. Vi MÅ bare ikke give for mange hjørnespark væk: https://m.youtube.com/watch?v=IkuYjZFWotc ;)
Det ligner da til forveksling jeres opbakning når I er på sjælland.... :roll: :lol:

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Cortez »

thooomsen skrev:
Noe skrev:Vi kommer under massivt tryk fra lægterne. Vi MÅ bare ikke give for mange hjørnespark væk: https://m.youtube.com/watch?v=IkuYjZFWotc ;)
Det ligner da til forveksling jeres opbakning når I er på sjælland.... :roll: :lol:
Hvem kommer også der frivilligt? :D

/Cortez

NyX
Indlæg: 460
Tilmeldt: 28. sep 2010, 20:32
Geografisk sted: København S.

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af NyX »

Byens nr. to :D


Haha det er et fantastisk slogan. Især i et internationalt perspektiv, hvis det en dag skulle komme så vidt :lol:

Besvar