På vej mod pokaltriumf 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
TrueWolfMidt skrev:Håber vi giver Urena og olsson spilletid i kampen mod Aarhus fremad. Urena fra start så Duncan kan spares og Olsson håber jeg får mindst 1 halvleg.
Jeg tror du kan være ret sikker på, at pokalkampen spilles med et forstærket reservehold. Møkler, Olsson, Paul, Urena, Marco Larsen, Mus, Rømer mv skal nok få spilletid.
Et kækt gæt kunne være, at vi for første gang spiller med et (næsten) rent reservehold?


Priis/Hauggard
Rømer, Dickoh, Rasmus Lauritsen, Møller
Izunna/Sparv
Musefiu, Larsen, Ohlsson, Urena
Paul

Et hold, der burde kunne slå fremad.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Acebone »

Jeg synes, det forsvar ser lige lovlig friskt ud. Jeg håber, vi bruger Banggaard og Dickoh i midterforsvaret.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:Jeg synes, det forsvar ser lige lovlig friskt ud. Jeg håber, vi bruger Banggaard og Dickoh i midterforsvaret.
Vi spiller lørdag-tirsdag-fredag. Jeg synes ikke der er grund til at risikere flere skader eller udmattelse på vores centerforsvarere. Et alternativ kunne være Sparv i midterforsvaret, Olsson på 6'eren og Duelund på 8'eren.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
Acebone skrev:Jeg synes, det forsvar ser lige lovlig friskt ud. Jeg håber, vi bruger Banggaard og Dickoh i midterforsvaret.
Vi spiller lørdag-tirsdag-fredag. Jeg synes ikke der er grund til at risikere flere skader eller udmattelse på vores centerforsvarere. Et alternativ kunne være Sparv i midterforsvaret, Olsson på 6'eren og Duelund på 8'eren.
Glen håber at Jim er klar til at spille tirsdag.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af oros »

En fit Tim Janssen tripper jo også på sidelinjen.....

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

oros skrev:En fit Tim Janssen tripper jo også på sidelinjen.....
Men eftersom han spillede 6'er på reserveholdet, så er han nok bagerste mand i angriberkøen. Forståeligt nok, da han er på vej væk, mens Paul og måske Marcos er fremtiden.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kent skrev:
Lund7400 skrev:Tilsyneladende har Northside trukket sin tilkendegivelse om lysanlæg, i hvert fald er kampen rykket til MCH Arena. Ikke umiddelbart en kamp der i forvejen bør volde problemer, men det er da trods alt lidt mindre bekymrende med en hjemmebanekamp. :)
Kan I se hvordan det hele flasker sig? FCN ude af turneringen, og nu får vi foræret hjemmekampe! Jeg siger det igen: Vi vinder lortet!
Mon ikke også, det kan være en økonomisk fordel for Aarhus F? De er vel stadig hjemmehold, men har nok lejet MCH til en billig penge, og scorer så billetindtægterne, som sagtens kan tænke sig at blive en del højere her end i Aarhus (kan selvfølgelig også være, at FCM har betalt et engangsbeløb for kampen, og så selv tager alle indtægter (så vil man også kunne gøre den gratis for sæsonkortholdere mv og dermed få nogle folk på stadion)).

fcmidtjylland Onlinesalg til DBU Pokalen Faxe Kondi/Udebane Tribune: fri placering! Unibet/SportMaster: lukket Børn 25,- Voksne 50,- Sæsonkort: fri entré
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Noe »

Truppen mod Aarhus Fremad
3. Tim Sparv
11. Marcos Ureña
14. Jakob Haugaard
17. Kristoffer Olsson
19. Marco Larsen
20. Francis Dickoh
22. Mikkel Duelund
25. Marco Priis Jørgensen
26. Patrick Banggaard
28. André Rømer
29. Jonas Gemmer
33. Paul Onuachu
35. Frederik Møller
43. Izunna Uzochukwu
44. Sylvester Igboun

Lille trup. Som forventet med en del reserver. Dickoh skal sikkert spille, da han har karantæne mod FCN. Spørgsmålet er så, om hans makker bliver Banggaard eller Sparv. Det vil så igen give en indikation på, om Izunna eller Sparv spiller fredag. På midten bliver der sikkert plads til de unge, og så er det spændende, om der lægges ud med en eller to angribere fra start. Kunne være sjovt at se Paul og Ureña sammen.

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Fcmrose »

Er der nogen der ved, hvorfor endetribunen er lukket i morgen?

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1865
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Lupus1999 »

Vi er "udehold"

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4152
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Ravnen »

Gad vide om vi så også skal over i udeholdets omklædningsrum, det vil da blive lidt spøjst :mrgreen:

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af tubbe93 »

Fcmrose skrev:Er der nogen der ved, hvorfor endetribunen er lukket i morgen?
Tror det skyldes, man ikke regner med ret mange på stadion, og man gerne vil have dem der kommer kan ses på tv? Altså på Faxe ?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Vi er "udehold"
Jeg tror ikke, det er derfor. Aarhus Fremad-folkene skal jo heller ikke være på Unibet; de skal stadig være i det sædvanlige udebaneafsnit. Det er nok nærmere fordi, FCM ikke regner med, at der kommer ret mange til kampen, og så er det nemmere at lade en tribune (med dertilhørende boder og rengøring) få en fridag.

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Uldkraemmeren »

Er noget i tvivl om hvordan start 11 bliver.
Et bud:

Jørgensen
Rømer Banggaard Dickoh Møller
Izunna
Gemmer Olsson Sly
Larsen
Ureña

Alternativt 4-4-2 med Duelund og Unuachu fra start og så smider man Ureña, Sparv og Sly ind efter 60 min. når der står 0-0 eller 1-0 når kampen skal kontrolleres hjem eller Fremad er trætte efter Superliga tempo og skal køres over på ren fart.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

Uldkraemmeren skrev:Er noget i tvivl om hvordan start 11 bliver.
Et bud:

Jørgensen
Rømer Banggaard Dickoh Møller
Izunna
Gemmer Olsson Sly
Larsen
Ureña

Alternativt 4-4-2 med Duelund og Unuachu fra start og så smider man Ureña, Sparv og Sly ind efter 60 min. når der står 0-0 eller 1-0 når kampen skal kontrolleres hjem eller Fremad er trætte efter Superliga tempo og skal køres over på ren fart.
Tror ikke Sly starter. Han er starter på fredag. Tror Marco Larsen tager kanten og så Paul og Urena i front.

Besvar