På vej mod pokaltriumf 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kongeren82 »

thooomsen skrev:
Noe skrev:Vi kommer under massivt tryk fra lægterne. Vi MÅ bare ikke give for mange hjørnespark væk: https://m.youtube.com/watch?v=IkuYjZFWotc ;)
Det ligner da til forveksling jeres opbakning når I er på sjælland.... :roll: :lol:

Lidt nyttig læsning http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 054737.ece

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Noe skrev:Vi kommer under massivt tryk fra lægterne. Vi MÅ bare ikke give for mange hjørnespark væk: https://m.youtube.com/watch?v=IkuYjZFWotc ;)
De har også en vild udenlandsk support gruppe har jeg hørt ;-)

https://m.youtube.com/watch?v=wS9uAHT5cJU
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:
Hehe, ja, særligt når Skovbakken og Brabrand stadig er i 2. division. De skal være glade for at være byens nr. 4 lige pt. ;)
Byens nr. seks lige pt, med mindre både Brabrands første- og andethold tæller - så er de byens nr. syv. Det er godt nok gået voldsomt ned ad bakke for Fremad de sidste år. Uanset hvad, er det en charmerende lodtrækning at få.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

Har hørt rygter om, at der er en mulighed for, at vores pokalkamp mod Aarhus Fremad ender som tv-kamp kl. 18 d. 28.10. Northside sponserer mobilt lysanlæg.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Har hørt rygter om, at der er en mulighed for, at vores pokalkamp mod Aarhus Fremad ender som tv-kamp kl. 18 d. 28.10. Northside sponserer mobilt lysanlæg.
Ja, ja, jeg nåede da lige at breake dette ½ dag før det blev officielt: http://fcm.dk/nyheder/pokalkampen-mod-a ... d-fastlagt

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4152
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Ravnen »

Du ka´bare det der ;) :mrgreen:

Lund7400
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Lund7400 »

Tilsyneladende har Northside trukket sin tilkendegivelse om lysanlæg, i hvert fald er kampen rykket til MCH Arena. Ikke umiddelbart en kamp der i forvejen bør volde problemer, men det er da trods alt lidt mindre bekymrende med en hjemmebanekamp. :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

Lund7400 skrev:Tilsyneladende har Northside trukket sin tilkendegivelse om lysanlæg, i hvert fald er kampen rykket til MCH Arena. Ikke umiddelbart en kamp der i forvejen bør volde problemer, men det er da trods alt lidt mindre bekymrende med en hjemmebanekamp. :)
Kan I se hvordan det hele flasker sig? FCN ude af turneringen, og nu får vi foræret hjemmekampe! Jeg siger det igen: Vi vinder lortet!
Mon ikke også, det kan være en økonomisk fordel for Aarhus F? De er vel stadig hjemmehold, men har nok lejet MCH til en billig penge, og scorer så billetindtægterne, som sagtens kan tænke sig at blive en del højere her end i Aarhus (kan selvfølgelig også være, at FCM har betalt et engangsbeløb for kampen, og så selv tager alle indtægter (så vil man også kunne gøre den gratis for sæsonkortholdere mv og dermed få nogle folk på stadion)).

tgjensen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 11. jun 2009, 13:32

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af tgjensen »

Som studerende, der bor to kilometer fra Riisvangen, så var det mere eller mindre min eneste chance for at se FCM live i år, der røg med den bekendtgørelse. Så jeg må indrømme at jeg er ret træt at, at TV skal have indflydelse på valget af bane på den her måde. Og hvis Aarhus Fremad har ambitioner om at spille chancen for at gå videre, så må de vel have det på samme måde.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af DenStolteJyde »

Det vil stadig officielt være Aarhus Fremad, der er hjemmeholdet, selvom kampen foregår på Vardevej i Herning.

Betyder det så at FCM-fans skal være på udebaneafsnittet? I så fald gætter jeg på at unibet-tribunen kommer til at se relativt kedelig ud..

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af oros »

DenStolteJyde skrev:Det vil stadig officielt være Aarhus Fremad, der er hjemmeholdet, selvom kampen foregår på Vardevej i Herning.

Betyder det så at FCM-fans skal være på udebaneafsnittet? I så fald gætter jeg på at unibet-tribunen kommer til at se relativt kedelig ud..
Ooh!!!, du stolte jyde! Fiskerne fra Esbjerg fusionerede Boldklubber spiller på Vardevej!
Ulvene spiller på Kaj Zartows Vej!

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af DenStolteJyde »

oros skrev:
DenStolteJyde skrev:Det vil stadig officielt være Aarhus Fremad, der er hjemmeholdet, selvom kampen foregår på Vardevej i Herning.

Betyder det så at FCM-fans skal være på udebaneafsnittet? I så fald gætter jeg på at unibet-tribunen kommer til at se relativt kedelig ud..
Ooh!!!, du stolte jyde! Fiskerne fra Esbjerg fusionerede Boldklubber spiller på Vardevej!
Ulvene spiller på Kaj Zartows Vej!

Nu citerede jeg bare fra Aoh.dk.

Om det er vardevej eller Kaj Zartows vej er sådan set ikke det vigtige i denne sammenhæng..

http://aoh.dk/artikel/fcm-fr-flyttet-pokalkamp-hjem

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af bobthebuilder_dk »

DenStolteJyde skrev:
oros skrev:
DenStolteJyde skrev:Det vil stadig officielt være Aarhus Fremad, der er hjemmeholdet, selvom kampen foregår på Vardevej i Herning.

Betyder det så at FCM-fans skal være på udebaneafsnittet? I så fald gætter jeg på at unibet-tribunen kommer til at se relativt kedelig ud..
Ooh!!!, du stolte jyde! Fiskerne fra Esbjerg fusionerede Boldklubber spiller på Vardevej!
Ulvene spiller på Kaj Zartows Vej!

Nu citerede jeg bare fra Aoh.dk.

Om det er vardevej eller Kaj Zartows vej er sådan set ikke det vigtige i denne sammenhæng..

http://aoh.dk/artikel/fcm-fr-flyttet-pokalkamp-hjem
ahhh oros jeg synes nu den var meget god... ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber vi giver Urena og olsson spilletid i kampen mod Aarhus fremad. Urena fra start så Duncan kan spares og Olsson håber jeg får mindst 1 halvleg.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: På vej mod pokaltriumf 2015

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt skrev:Håber vi giver Urena og olsson spilletid i kampen mod Aarhus fremad. Urena fra start så Duncan kan spares og Olsson håber jeg får mindst 1 halvleg.
Jeg tror du kan være ret sikker på, at pokalkampen spilles med et forstærket reservehold. Møkler, Olsson, Paul, Urena, Marco Larsen, Mus, Rømer mv skal nok få spilletid.

Besvar