R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Lund7400 »

Sådan! Fuldt fortjent sejr. Reelt burde vi have vundet større, Francu skylder minimum en pind men nærmere to. Klasse kamp af Osorio igen.

Vi SKAL slå et AGF hold der kommer med pokalfinale i benene (og maven, hovedet) mens der er derby. Og så bliver det tre finaler. Vi kan løbe med det!!

PS: Interessant hvordan de får trukket en ny streg, som så stadig viser onside... Så jeg havde ret, stregen var forkert. Den nye streg ligner et forsøg på et cover-up, og sikker er det jo ihvetfald, at de i første omgang dømmer på den forkerte streg...

6256
Indlæg: 312
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af 6256 »

Enig. Fuld fortjent sejr. Dejligt at se en trodsreaktion. Det viser forhåbentligt, at kampen i mandags var en kollektiv offday både hos spillere og trænere. Forhåbentlig kan det blive et vendepunkt ligesom sejren mod FCK var det i efteråret.

Det bliver en lidt hektisk kamp, men det er nok kampens betydning, der gør det. Det ville være rart med lidt mere kontrol på midtbanen, hvor de i perioder kommer lidt for let igennem, men det tager vi med, forhåbentligt kan vi få det justeret til.

Jeg er med på af Franculinho ser urutineret ud i nogle situationer i dag, men jeg synes igen han gør noget godt for vores offensive spil og spiller en god kamp.

Nu skal det følges op med en god præstation mod GF.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Ravnen »

Det var dæleme spændende. Men ja trodsreaktionen kom. Heldigvis! Og havde vi slået Silkeborg, så havde vi måske tabt denne, det er helt umuligt at forudse. Flot mål af Osorio, der er noget rendyrket klasse i den knægt, det samme kan siges om Franculino fordi han er så ægte en angriber, en sjælden vare.

Fire kampe tilbage. Tre hold inden for et point af hinanden og et lige efter. Det er nærmest absurd spændende. Det ville være det bedste tidspunkt i verden at sætte en stime på fem sejre i træk ind ;-)

Anyway, det her er sgu noget sjovere end sidste år i taberspillet!

Kejle
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2024, 19:53

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Kejle »

6 point mod AGF og Silkeborg er i hvert fald et krav. Vi har bare 2 kæmpefinaler på udebane.

Jeg håber at i går ikke bare var en enlig svale.

Målet må være en medalje, som sikrer Europa. Mesterskabet vil selvfølgelig være det ultimative, og nupper vi 12 point, så tror jeg på mesterskabet. 9 point kan være nok, 8 kan også være ok.

mousebreaker
Indlæg: 3452
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af mousebreaker »

Kejle skrev:
6. maj 2024, 09:16
6 point mod AGF og Silkeborg er i hvert fald et krav. Vi har bare 2 kæmpefinaler på udebane.

Jeg håber at i går ikke bare var en enlig svale.

Målet må være en medalje, som sikrer Europa. Mesterskabet vil selvfølgelig være det ultimative, og nupper vi 12 point, så tror jeg på mesterskabet. 9 point kan være nok, 8 kan også være ok.
Bronze sikrer ikke Europa. Det giver en playoff mod nummer 7 - hvilket er Viborg på nuværende tidspunkt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Kejle
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. apr 2024, 19:53

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Kejle »

I know.

Due
Indlæg: 170
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: R28 - FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Due »

Det mest positive ved kampen igår, synes jeg var Martinez. Dejligt at se han er ved at være i omdrejninger igen.
Synes de fik den centrale midtbane meget mere med igår, i stedet for bare at høvle den frem hvergang.
Det virker til de andre tør spille mere centralt når han ligger der.
Han er bare på et højere niveau på bolden i forhold til de andre vi har haft liggende der.
Giver ro, plus han tør spille den frem i banen. Ærgerligt med Olsson. Martinez og ham ville kunne have givet vores midtbane et helt andet udtryk.

Besvar